Internet Banking

 

          Korzystając z usługi Internet Banking, możesz kontrolować swój rachunek o dowolnej porze, z dowolnego miejsca. Bez problemu dokonasz podstawowych transakcji związanych z rachunkiem lub sprawdzisz stan swoich oszczędności. Dając Ci Internet Banking mamy na uwadze bezpieczeństwo wszystkich operacji, jakie możesz wykonać za pomocą własnego komputera. Twój czas jest dla nas cenny, dlatego mamy nadzieję, że możliwości jakie daje Ci Internet, w pełni zaspokoją Twoje oczekiwania. Tu zawsze jesteś pierwszy w kolejce.

Internet Banking umożliwi Ci:

 System Internet Bankingu przeznaczony jest wyłącznie dla Klientów posiadających w Banku Spółdzielczym w Lipsku rachunek bankowy w PLN (rachunek bieżący, pomocniczy, rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy).

Bezpieczeństwo
W celu zachowania bezpieczeństwa system stosuje różne zaawansowane rozwiązania techniczne. Różnorodność zabezpieczeń daje klientowi niezawodny system ochrony konta bankowego.

Hasła związane z technologią bezpieczeństwa

Identyfikator klienta – unikalny numer nadawany każdemu użytkownikowi systemu przez bank w chwili uruchomienia usługi

Hasło dostępu – indywidualne hasło dostępu klienta do Internet Bankingu, ustalone przez niego przypierwszym logowaniu. Musi mieć co najmniej 8 znaków i musi w nim wystąpić co najmniej jedna duża litera, jedna mała litera i jedna cyfra

Lista haseł jednorazowych – hasła będące losowo wygenerowanymi numerami koniecznymi do autoryzacji operacji bankowych. Listy haseł jednorazowych pozwalają na uniknięcie wykonania zlecenia bez wiedzy właściciela.

Połączenie z Bankiem chronione jest 128 bitowym protokołem szyfrującym SSL.


Zobacz wersje demo: INTERNET BANKING

 



BLOKOWANIE DOSTĘPU DO INTERNETOWEGO RACHUNKU PRZEZ KLIENTA

Ze względów bezpieczeństwa umożliwiono klientowi zablokowanie dostępu do serwisu Internet Banking poprzez wysłanie wiadomości SMS na numer w banku 666 345 254 o treści:
  1. BI#identyfikator, gdzie BI - to Blokada Identyfikatora; identyfikator to login do serwisu Internet Bankingu. Program zweryfikuje, czy podany identyfikator jest powiązany z numerem telefonu (w Internet Bankingu, SMS Bankingu, danych osobowych). W przypadku istniejącego powiązania dostęp jest blokowany i odsyłany odpowiedni komunikat do Klienta.
  2. BI#identyfikator#PESEL - gdzie BI - to Blokada Identyfikatora; identyfikator to login do serwisu Internet Bankingu. SMS blokuje dostęp z dowolnego telefonu




JAK SIĘ ZALOGOWAĆ ???
Krok 1

Wejdź na stronę https://online.bslipsko.pl

Wpisz 8 cyfrowy Identyfikator i kliknij dalej.

Identyfikator znajduje się w wniosku o bankowość elektroniczną otrzymanym w banku.

Krok 2

Wpisujemy hasło. Hasło zosstało wysłane SMS-em na numer telefonu wskazany w Banku.

NIE wpisujemy CAŁEGO hasła!!
Wpisujemy w białe kwadraciki odpowiednie znaki z hasła.


Zobacz również:
Instrukcja obsługi rachunku przez Internet - autoryzacja jodnoosobowa  
Instrukcja obsługi rachunku przez Internet - autoryzacja wieloosobowa  
   


O BANKU

Historia
Rada i Zarząd
Zasady składania reklamacji, skarg i wniosków
Informacje dodatkowe
Gwarancje BFG

TABELE

Tabela oprocentowania
Taryfa prowizji i opłat
OFERTA

Osoby fizyczne
Przedsiębiorcy
Rolnicy



BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA

Internet Banking
Aplikacja mobilna
SMS Banking
Karty płatnicze
3D Secure
PRZYDATNE LINKI

Kontakt

Bankomaty
Invoobill
Western Union
Płatności zagraniczne
Przenoszenie rachunku
SGB ID
Profil Zaufany

SGB ID
Pacjent.gov.pl

PSD2

Do pobrania
INFORMACJE

Zastrzeganie, aktywacja kart płatniczych, 3D Secure:
    
800 888 888
61 647 28 46


Kod SWIFT:
GBWCPLPP

Blokowanie dostępu do Internet Bankingu
sms o treści
BI#identyfikator#PESEL
na numer telefonu
666 345 254